Uitvliegen. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marieke Verbij - WaarBenJij.nu Uitvliegen. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marieke Verbij - WaarBenJij.nu

Uitvliegen.

Door: mariekeverbij

Blijf op de hoogte en volg Marieke

16 Juni 2011 | Nederland, Amsterdam

Na een tijdje niet veel nieuws te hebben, zijn we daar weer. Het verblijf hier in Koretica is heerlijk. De familie is super vriendelijk en ik heb het super naar mijn zin. Nu de zomer eraan komt is het dik genieten!

Toch wil ik niet alleen hier blijven. Kosovo is prachtig maar waarom niet van de gelegenheid gebruik maken om ook de rest van de Balkan te ontdekken.

Dus vanaf morgen ga ik naar Macedonia-Albanie - Montenegro -Servie en terug naar Kosovo om daar de laatste weekjes uit te zitten. (wat overigens ook geen straf is!)

De steden die ik ga bezoeken zijn de volgende:

Pristina - Skopje
Skopje - Prilep
Prilep - Ohrid
Ohrid – (Korce)
Korce - Vlore
Vlore – (Elbasan)
Elbasan - Tirana
Tirana - Shkoder
Shkroder - Podgorica
Podgorica –mojkovac
Mojkovac - Kraljevo
Kraljevo - Nis
Nis – (pristine)
Pristina - Drenas

Wat ik ga bezoeken in iedere stad is een te lang verhaal. Het zal voornamelijk de zelfstandigheid en het eigen ondernemen zijn wat mijn het meeste bij zal blijven. Ik ben erg benieuwd hoe dit gaat lopen. En ik heb er super veel zin in.

Ik zal proberen via hier, of via facebook/hyves jullie een beetje op te houden.

13 tot 18 Juli komen Judith-Nigel- Linsey en Elmer hierheen. Daar heb ik echt super veel zin in! Word echt tof! en eind juli weer lekker naar huis toe! Daar heb ik ook zin in. Aan de ene kant is het heel moeilijk omdat ik het hier echt heel fijn vind. Maargoed terug naar het echte leven, zo is het wel weer genoeg geweest toch.

Maar eerst nog even flink genieten!
Mirupafshim!

  • 16 Juni 2011 - 10:04

    Jesse:

    Heel veel plezier en succes!

  • 16 Juni 2011 - 15:06

    Annemarie:

    Ha Miek,

    Goed te horen dat je toch gaat reizen!! Heb effe de atlas erbij gepakt en t is een mooi rondje wat je gaat maken, al kan ik mojkovac
    en kraljevo nog niet helemaal ontdekken op de kaart. Pak je de bus of zijn er nog mooie treinroutes daar? Dat vind ik altijd een van de leukste dingen van reizen, de tochten per bus of trein, je ziet dan lekker veel en t is best comfortabel (meestal dan....)
    Maak veel kiekjes en zet die en een verhaal af en toe op je waarbenjij.nu, ik heb geen hyves en facebook maar ben wel benieuwd waar je uithangt en wat je meemaakt...

    Goede reis en onwijs veel plezier!!!

    xx An

    ps voel effe met je grote teen of t water in de Adriatische zee al een beetje op temp komt, wij gaan er eind aug. duiken....

  • 16 Juni 2011 - 15:08

    Annemarie Nog Een X:

    En geniet ervan natuurlijk!!!! Reizen is t leukste wat er is!!

  • 16 Juni 2011 - 16:31

    Rimero Bush:

    Veel plezier Marieke:-)

  • 17 Juni 2011 - 17:21

    Fien:

    enne....foto's maken :)

  • 20 Juni 2011 - 17:31

    Ellen:

    Heel veel plezier toegewenst :-D En ik doe nog wel eens een keertje met je mee :-D

    Liefs,

    Ellen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Albanees leren in Kosovo

Recente Reisverslagen:

26 Juli 2011

Laatste week

02 Juli 2011

laatste land.

23 Juni 2011

The Balkan way.

16 Juni 2011

Uitvliegen.

01 Juni 2011

Nieuwe familie
Marieke

Actief sinds 12 Feb. 2011
Verslag gelezen: 294
Totaal aantal bezoekers 20891

Voorgaande reizen:

10 Februari 2011 - 30 November -0001

Albanees leren in Kosovo

Landen bezocht: